Instagram has returned invalid data.

Blogerko, wyłącz weryfikację obrazkową!

obrazek za ejndzel

 Napisała o tym Annuullaa, napiszę i poirytowana-ja : wyłączcie tą cholerną, uciążliwą, wkurzającą weryfikację obrazkową. Proszę! 
Wiele z Was nie zdaje sobie sprawy z tego, że ma włączoną opcję weryfikacji obrazkowej. Jeszcze więcej z Was nie zdaje sobie pewnie sprawy, że ja (lub inny potencjalny komentator) wchodzę, czytam wpis, komentuję a tu zonk – weryfikacja której nie da się przejść. Zamykam z wściekłością bloga i pewnie już na niego nie wracam.
aby usunąć wystarczy :
– przełączyć się na stary interfejs > ustawienia> komentarze >wyłącz weryfikację obrazkową
Kiedy komentujecie sobie sami, weryfikacja jest wyłączona (no chyba, że z anonimowego)
– jeśli chcecie uchronić się przed spamem, już lepiej moderować…
Was też wkurza weryfikacja?


moje social media:  instagram aniamalujekanał youtube – aniamalujefanpage aniamaluje

Uściski, Ania

51
Dodaj komentarz

avatar
47 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
AnonimowyNiedopowiedzianekosmetyczna.czarodziejkaAnna ŻmudaMadeleine Lilu Emelin Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
oczuchmurność
Gość

zawsze mozna kliknąc ta strzałke i pojawi sie inny kod, byc moze bardziej czytelny 😉
chociaz osobiscie tez nie przepadam, u siebie wyłączylam tylko gdy zobaczylam, ze takową posiadam.

katarina555
Gość

Gdzie dokładnie przełącza sie interfejs u mnie nie ma takiej opcji weryfikacji obrazka, więc co mam zrobić by ją wyłączyć. Pomóż.

Chaton
Gość

mnie w ogóle nie denerwuje, ale usunę, bo pewnie też taką mam 🙂

meis
Gość

A jeszcze niedawno napisy były całkiem znośne, a teraz się porobiło. Mam pełno skrinów takich kwiatków nie do przejścia…

monica
Gość

mnie tez irytuje niesamowice ta weryfikacja popieram apel 🙂

Gosia (beautyfascination)
Gość

Mnie też to denerwuje – czasem po prostu rezygnuje z dodania komentarza

irreplaceable
Gość

ja tez, gdy tylko sie dowiedzialam- od razu usunelam. takze popieram!

Idalia
Gość

Pisała o tym swego czasu Kokosowa Panna, popieram zarówno Twój jak i jej apel, weryfikacja obrazkowa znacznie utrudnia blogowanie.

ejndzel
Gość

Im więcej nas o tym napisze, tym więcej osób się o tym dowie i mam nadzieję zdejmie tą opcję 🙂

PS nie szkodzi, może ten obrazek zostać 🙂

Weronika
Gość

bardzo tego nie lubię ale jakoś głupio mi o to prosić blogerki bo to ich przestrzeń

karminowe.usta
Gość

Nic tak nie działa mi na nerwy jak weryfikacja obrazkowa, w której nie mogę wpisać hasła… Albo jestem przekonana, że komentarz poszedł, wyłączam blog, po czym wchodzę na drugi dzień, a tu nie ma mojego komentarza.

Kinga
Gość

mnie też to wkurza i zniechęca o komentowania

Sonnaille
Gość

Mnie również denerwuje, choć nie do tego stopnia, żebym aż opuściła bloga.

little-bad-girl
Gość

nie miałam nawet pojęcia, że coś takiego mam;/ od razu usunęłam

Hikki
Gość

Popieram, weryfikacja jest uciążliwa, a właściwie nic a nic nie daje.

Dziidka
Gość

Oj mnie to strasznie denerwuje ;/ Kilka razy muszę wpisywac i to mi zajmuje tyle czasu …

antoninamotyl
Gość

popieram w 100% 🙂

eve
Gość

usunelam u siebie teraz(chyba), ale jak spotykam to u innych to jakos mnie nie denerwuje…

exaireseis
Gość

dzięki! zawsze mnie to na innych blogach wkur…. a amo to miałam ;0

2 big city lifes
Gość

No wreszcie ktoś o tym napisał ;D Zabrałam się za to na samym początku prowadzenia bloga, bo wiem, że to jest strasznie uciążliwe. Czasami wpisze się komentarz, kliknie się i zamknie stronę, a tam był jeszcze do wpisania kod i.. klops. Także Drogie Panie i Panowie USUWAJCIE kody 🙂

Pozdrawiam,
A.
2bigcitylifes.blogspot.com

P.S. to jak tylko będę miała możliwość to kupię ten lakier 🙂

Anonimowy
Gość
Anonimowy

jeju masz takie dlugie, piekne wlosy i jeszcze chcesz zapuszczac? :)) alez oczywiscie Cie chetnie do nas dopisze, czekam tylko na zdjecie i inspiracje 🙂

Anonimowy
Gość
Anonimowy

ups, wlasnie sprawdzilam email i juz mam 🙂 to teraz zachecam do czytania postow o wlosach, a takze dzielenia sie swoimi spostrzezeniami 😉 buziaki ♥

HairCare
Gość

Popieram! 🙂

wonder_woman
Gość

Zgadzam się! Aż sama sprawdzę czy to mam:)

sauria80
Gość

przyłączam się do prośby 🙂

Detroit
Gość

już zrobione 😉

Hikki
Gość

Już wyłączyłam 🙂

meis
Gość

Dziś próbując coś skomentować z weryfikacją obrazkową musiałam ją z 15 razy odświeżać bo za chiny nie wiedziałam co tam jest o.O a jeszcze neidawno były normalne słowa.

Hihi, tak to jest jak sie czyta starocie. Szok przeżyłam ja przeczytałam opis postaci, który kiedyś napisałam, a teraz czytając tekst byłam święcie przekonana, że ta postać jest zupełnie inna – zawsze się śmiałam, że postacie stwarzane przeze mnie żyją po prostu własnym życiem xD
Pozdrawiam !

emoenikaa
Gość

dzięki wielkie za post 😉 wyłączone!

Po prostu Dżoana :)))
Gość

też wyłączyłam to cholerstwo ! 🙂

*Natalia*
Gość

Ja już dawno wyłączyłam tę opcję, wiem, że jest to uciążliwe dla komentujących. I nigdy nie miałam spamu Bogu dziękować.
Dobrze, że piszecie o tym! 🙂

Anuullaa
Gość

dzięki Kochana za przyłączenie się:):)

pieknaodzawsze
Gość

Ja właśnie wyłączyłam, uff :)) Grzebałam w ustawieniach i grzebałam, a wystarczyło przełączyć na stary interfejs. Nie ma to jak żółtodziób. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ~pieknaodzawsze.blogspot.com~ Miło byłoby liczyć na to samo, jeśli znalazłabyś czas/ochotę 🙂

Bella
Gość

Mnie też wkurza i ''upominam'' blogerki 🙂

Anonimowy
Gość
Anonimowy

dzięki nie zdawałam sobie sprawy, że to mam:)

Margerytka
Gość

Niedawno zaprzyjaźniona czytelniczka mi o tym wspomniała i dłuuuuższą chwilę szukałam jak to draństwo wyłączyć. skończyło się wpisaniem w Google i … sukces!

Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że to mam:(

U mnie już tego nie ma:)

kwietniowy-śnieg
Gość

Jak ktoś ma dostać negatywny komentarz to nawet identyfikacja obrazkowa nic mu nie da

Silver
Gość

To jest strasznie uciążliwe, raz chyba zdarzyło mi się wpisywać z 6 razy, bo za nic rozczytać nie mogłam.

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Strasznie! Święta racja. Nie raz opuściłam blog – mimo ciekawej notki – poirytowana weryfikacją.

Zuzanna Koniarska
Gość

Dziękuję skorzystałam z porady.

Madeleine Lilu Emelin
Gość

Od początku blogu miałam wyłączoną weryfikację. Jednak spamerzy są nie do pobicia. Dlatego wyłączyłam samo moderowanie komentarzy. Trudno, wiem że to może być uciążliwe, ale przynajmniej nie mam zaśmieconego blogu.

Anna Żmuda
Gość

Dzięki, pomogłaś mi ogromnie, bo się okazało, że nawet o tym nie wiedziałam…. Pozdrawiam!

kosmetyczna.czarodziejka
Gość

ja tez nie wiedzialam.ale pewna blogerka mnie uswiadomila,ze mam weryfikacje,zaraz usuwam :p

Niedopowiedziane
Gość

Też mnie to denerwuje,co gorsza,myślałam,że u mnie tego nie ma. Na szczęście jedna blogerka mi o tym powiedziała i teraz już nie straszę 🙂

Anonimowy
Gość
Anonimowy

test

Previous
Lakier Quiz nr 25.
Blogerko, wyłącz weryfikację obrazkową!